Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 13:00:40 +0300

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2111002/14397 aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Saunaküla, Kütuse 
(Töökoja hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone projekteerimine ärimaal (endine tankla) 
Kumma tee 20150 osaliselt teekaitsevöönd, hetke kogu territoorium ühendatud 
Kumma teega. Teie poolsete tingimuste andmisel ja nõuete seadmisel 
kaalutleda-arvestada, et ettevõtjatel on investeerimisvõimalused 
mittetootlikesse rajatistesse piiratud, kui pole ettevõtet - pole ka 
tasutavaid makse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27063400>  (menetlus nr: 
280716), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister